Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Aradığınızı bulmanızı sağlayacak kelimeyi girin ve gerisini bize bırakın.
 

E-DÖNÜŞÜM UYGULAMALARI

VEGA E-DÖNÜŞÜM UYGULAMALARI

Rakiplerinizin Bir Adım Önüne Geçin

Dijitalleşen dünyada, artık kamu kurumları da dijital uygulamalar üzerinden işlerini yürütmektedirler. Bu dijital dönüşüme e-Dönüşüm adı veriliyor. VegaGrup Yazılım 30 yıllık tecrübesi, uzman kadrosu ile sektörün ihtiyacına yönelik yazılımların öncüsü olarak dijital dönüşüm süreçlerine rehberlik etmektedir. Gelir İdaresi Başkanlığından Özel Entegratörlük izni almış Vega e-Fatura sistemi vasıtası ile elektronik belgelerinizi gönderme ve alma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

ÖZEL ENTEGRATÖR NEDİR?
Gelirler İdaresi Başkanlığı’nın e-Fatura iletme, alma ve muhafaza etme izni vermiş olduğu hizmet sağlayıcılarına Özel Entegratör denir. GİB’ten özel entegratör izni alan VegaGrup Yazılım 7/24 aktif çalışan güvenli ve hızlı sistemi ile müşterilerine en üst düzey hizmeti sağlar. Müşterilerimizin elektronik faturalarının gönderilip alınması VegaGrup Yazılım güvencesi ile gerçekleşir. Aynı zamanda üstün güvenlik sertifikalarına sahip sistemlerde faturalar yasal saklama süresince müşterilerimizin bir tık uzağında bulunmaktadır.

E-DÖNÜŞÜM NEDİR?
En yalın hali ile e-Dönüşüm bilginin ve belgenin dijital onamda oluşturulup muhafaza edilmesidir. Elektronik fatura sistemi ile hayatımıza giren e-Dönüşüm sistemleri gün geçtikçe daha da yaygınlaştı. E-Dönüşüm sistemleri bizlere zaman tasarrufu sağlayarak, maliyetlerimizi ciddi ölçüde düşürür. VegaGrup Yazılım sektörün önde gelen markalarından olarak sizlere e-Dönüşüm ile ilgili her türlü hizmeti en üst kalitede sunar.

VEGA E-DÖNÜŞÜM KATALOĞU

VEGAGRUP YAZILIM'ın E-Dönüşüm Kapsamında Sunduğu Hizmetler

Kağıt fatura kullanmanın maliyet ve karmaşasından kurtulmak istiyorsanız sizler de e-Fatura uygulamasına geçiş yapabilirsiniz. Mevcut yazılımınız ne olursa olsun işletme yapınıza en uygun ve en güvenilir çözümler VegaGrup Yazılım’da mevcuttur.

ELEKTRONİK FATURA UYGULAMASI NEDİR?
E-Fatura mükellefleri arasında oluşturulan faturaların dijital ortamda portal yöntemi üzerinden iletilmesi ve dijital ortamda saklanma sistemi e-Fatura sistemidir. E-Fatura’nın 433 Sıra No’lu VUK Genel Tebliğine göre normal faturadan tek farkı sizi kağıt masrafından kurtarması ve işlemlerinizi daha hızlı bir şekilde yapmanızı sağlamasıdır. E-Fatura’ya tabi mükellefler elektronik belgelerini kendilerine ait bir bilgi işlem sisteminde saklayabilirler, ya da GİB’in izin vermiş olduğu Özel Entegratörlerden saklama ve fatura iletme hizmeti alabilirler. Elektronik faturalar işletmelere ait mali mühürün doğruluk ve geçerlilik kontrolünün elektronik ortamda yapılabilecek olması sebebi ile yalnızca dijital ortamda oluşturulabilirler ve saklanabilirler. Kağıt ortamında saklanmasının hiç bir geçerliliği yoktur.

VEGA E-FATURA'NIN AVANTAJLARI
  • Vega e-Fatura sistemi sayesinde kağıt kaybolması, toner masrafı ve zaman kaybı gibi günümüzde işletmelerin en büyük sorunlarına son verebilirsiniz.
  • Vega e-Fatura ile cep telefonu, tablet gibi taşınabilir cihazlar ile internetin olduğu her yerden faturalarınızı takip edebilir, hatta istediğiniz anda fatura kesebilirsiniz.
  • VegaGrup Yazılım özel entegratörlük izni ile fatura saklama işini sizin yerinize yapar.
  • Vega e-Fatura gelişmiş kontrol sistemi sayesinde firmaların e-Fatura mükellefiyetini anında sorgular ve cari hesaplar ile ilişkilendirebilir.
  • Vega e-Fatura bağımsız platform yöntemi sayesinde diğer programlar ile uyumlu çalışabilir.
  • Vega e-Fatura gelen faturalarınızı otomatik olarak programa aktarır, böylece sizi manuel fatura işleme derdinden ve zaman kaybından kurtarır.
  • Gelen faturalarınızı irsaliyeler ile ilişkilendirerek mükerrer kayıt riskini ortadan kaldırır.

E-İrsaliye sistemi sevk irsaliye belgesinin elektronik ortamda düzenlenmesi, ibraz edilmesi ve muhafaza edilmesi demektir.
E-İrsaliye kağıt derdini ortadan kaldırarak sevk süreçlerini hızlı ve kolay hale getirir. Ayrıca diğer e-Dönüşüm uygulamalarında olduğu gibi arşivleme işlemlerini elektronik ortamda güven içinde yapar. Vega Yazılım sizlere en iyi kalite, en iyi hizmet ile e-İrsaliye çözümleri sunmaktadır.

VEGA E-İRSALİYE'NİN AVANTAJLARI
  • Kağıt, baskı, arşivleme, işgücü ve dağıtım maliyetlerinden tasarruf sağlar. Kolay ve hızlı bir entegrasyon sağlar.
  • İrsaliyeleriniz, e-İrsaIiye ile dijital ortamda daha güvenli bir şekilde saklanır. İrsaliye basım, kargolama gibi masraflardan kurtulursunuz.
    İş süreçlerinin hızlanması sonucu personel çalışma verimliliği artar, işçilik maliyetleri azalır.
  • Elektronik ortamda belgelerinize daha kolay bir şekilde ulaşın.
    Elektronik ortamda iletilen belgeler ile şirketler kabul, red iade süreçlerini daha hızlı takip ederler.
  • Kağıt israfının önüne geçilir, atmosferimize zehirli gazların salınımını azaltır. Kağıt ve matbaa tasarrufu sayesinde ekonomiye büyük fayda sağlar. Sadece kağıt değil, toner ve kartuş masraflarını bitirir.
  • Programa entegre olan e-İrsaliye sistemi ile mükellefler sevk süreçlerini tek bir noktadan idare ederek zaman ve maliyetten büyük tasarruf ederler.

E-Arşiv Fatura, Elektronik Fatura uygulamasına dahil olmayan tüzel veya gerçek kişilere kesilen faturalardır. VUK 433 sıra numaralı e-Arşiv Genel Tebliğinde yer alan şartlara uygun olarak elektronik ortamda düzenlenmesi, ibraz ve muhafaza edilmesine imkan sağlayan uygulamadır. E-Arşiv fatura kullanan mükellefler bir özel entegratör ile çalışmak veya kendi entegrasyon sistemlerini kurmak zorundalardır. GİB’in kendi portali e-Arşiv hizmeti sunmamaktadır. E-Arşiv sistemi sağladığı faydalardan ziyade şirketinizin prestijini artırır ve işletmenizi dış dünyaya karşı profesyonel olarak gösterir. İster mevcut ERP programınızın üzerinden, isterseniz ise portal ile web üzerinden e-Arşiv fatura oluşturabilir ve takibini yapabilirsiniz. İşletmenize en uygun ve en güvenilir e-Arşiv çözümleri VegaGrup Yazılım’da mevcuttur.

E-ARŞİV FATURANIN AVANTAJLARI NELERDİR?
  • E-Arşiv Fatura sistemine geçen mükellefler faturalarım elektronik onamda muhafaza ederek, fiziksel arşivlemenin yüksek maliyetinden ve yüksek riskinden kurtulurlar.
  • Faturalarını mail yolu ile nihai tüketiciye ulaştırarak kağıt tasarrufu yaparlar ve doğaya dost bir işletme olurlar.
  • Kolay ve hızlı entegrasyon ile günümüz için çok değerli olan zamandan büyük tasarruf ederler.
  • Fatura işleme ve gönderme işlerini kağıtfaturaya oranla çok daha hızlı şekilde yaparlar.
  • Kağıt fatura için yapılan kargo masrafından tasarruf ederler.
  • Geriye dönük fatura sorgulama işlemlerin rahatlıkla saniyeler içerisinde yapabilirler.
E-ARŞİV İLE İLGİLİ YASAL YÜKÜMLÜLÜKLER

E-Arşiv uygulamasına tabi olan mükellefler faturalarını elektronik ortamda oluşturup şoklamak zorundadır. Bu saklama işlemleri ise özel entegratörler aracılığı ile yapılacaktır. e-Arşiv faturanın kağıt ortamında saklamasının bir geçerliliği yoktur. Gerçek veya tüzel kişiliklere verilen fatura suretleri ile mükellefin özel entegratör sisteminde saklamasını yaptığı fatura, görüntü ve içerik bakımından birebir aynı olmak durumundadır. E-Arşiv fatura üzerinde imza görüntüsü bulunması yasal olarak zorunludur. E-Arşiv mükellefleri oluşturdukları faturaları müşterinin isteğine göre kağıt olarak müşteriye teslim edebilir ya da e-posta yolu ile faturaları müşterilerine gönderebilirler.

E-ARŞİV'İN AVANTAJLARI
  • Şubeli veya şubesiz tüm işletmelerde tam entegrasyon sistemi ile çalışır.
  • Kolay kullanımı ile geçmişe yönelik kayıtlarınıza anında erişim sağlar.
  • Kağıt tasarrufu sayesinde doğa dostu olmanıza yardımcı olur.
  • Faturalarınızı portala göndermeniz ile birlikte otomaik e-posta
    gönderme kolaylığı sağlar.
  • Kendi mail sunucunuz üzerinden e-posta atma imkanı sağlar.
  • Böylece kendi logo ve imzanız ile faturalarınızı gönderebilirsiniz.
  • Hem e-Fatura, hem e-Arşiv faturalarınızı ayrıca manuel olarak e-posta gönderme imkanı sağlar.
  • Toplu olarak PDF indirme ve yazdırma olanağınız olur.
  • En önemlisi zamandan büyük tasarruf etmenize yardımcı olur.
  • Faturaların dijital ortamda saklanması ile kaybolma, yıpranma gibi risklerin önüne geçer.

Gelirler İdaresi Başkanlığı’nın 13.12.2011 tarihinde yayımlanmış 1 sıra no’lu Elektronik Defter Genel Tebliği ile hayata girmiş olan uygulamadır. e-Defter uygulaması ile Yevmiye ve Kebir Defterleri elektronik ortamda oluşturulup berat dosyaları elektronik ortamda GİB’in sistemine ibraz edilmek zorundadır. e-Defter’e geçen mükellefler bu sisteme geçtikten sonra bir daha noter onaylı kağıt defter yazdıramazlar. e-Defter aylık olarak gönderilmekte olup, gönderilecek ayın defteri takip eden 3 ayın son gününe kadar gönderilmelidir. e-Defter sistemi işletmelere kağıt, zaman ve arşivlemenin yüksek maliyetlerinden tasarruf sağlamaktadır. Elektronik ortamda oluşturulan defterlerin ve bu defterlerin beratlarının kağıt çıktısının alınmasının hiç bir geçerliliği yoktur. e-Defter kullanan işletmeler doğa dostu olarak çevremize büyük fayda sağlamaktadır.

VEGA E-DEFTER'İN AVANTAJLARI
  • VegaGrup Yazılım, e-Defter sistemi çıktığı günden itibaren adını uyumlu yazılımlar listesine yazdırmıştır.
  • 30 yıllık deneyimi ile kullanıcılarına kullanışı kolay, pratik ve hızlı hizmet vermenin haklı gururunu yaşamaktadır.
  • Uyumlu yazılımı mevzuata göre kendini otomatik olarak günceller. Böylelikle mevzuata aykırı hatalı defter oluşumunu engeller.
  • Bağımsız Platform yapısı ile GiB’in belirlemiş olduğu tüm standartlarda defter dosyaları alır ve bu dosyalan GİB’in sistemine yüklenmeye hazır hale getirir.
  • VegaGrup e-Defter içerisinden yıl yıl bütün defterlerinizi ve berat dosyalarınızı görüntüleyebilirsiniz. Oluşturduğunuz her ayın genel mizan toplamını program içerisinden hızlıca görebilirsiniz.
  • Vega E-Defter sayesinde arşivleme yükünden kurtulur, defterlerinizi elektronik ortamda saklamanı güvencesini kazanırsınız.
  • Tek düzen hesap planı kullanan herkes gönüllü olarak VegaGrup e-Defter kullanabilir.
  • Yetki sistemi ile kullanıcılarınıza dilediğiniz gibi yetki verebilir, gelişmiş loglama sistemi sayesinde işlem kayıtlarını pratik bir şekilde izleyebilirsiniz.

Vega e-Mutabakat sayesinde mutabakat işlemlerinizi online olarak kolay ve hızlı yapabilirsiniz. Kullanışlı yapısı ile ticari ilişkinizin bulunduğu firmalara otomatik olarak mutabakat metni gönderir ve yanıt bekler. Yanıt alınan ve yanıt alınamayan firmaların listesini tek ekrandan görebilirsiniz VegaGrup Yazılım e-Mutabakat uygulaması ile size zamandan tasarruf sağlar. Mutabakatlarımızın online gönderimini tek tuşla yapabilirsiniz Sonrasında online olarak gelen yanıtların takibini ve raporlamasını yapabilirsiniz.

Başlıca Vega E-Dönüşüm Kullanıcıları

Önceki
Sonraki
Bize Yazın
Yardıma ihtiyacınız var mı?
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Şuan E-DÖNÜŞÜM UYGULAMALARI başlığındasınız...