Vega IK, işletmelerin rahatlık ve konforuyla tanıştığı, dijital dönüşüm maratonuna öncülük eden bir çözümdür. Çoklu firma yönetimi özelliği ile Vega IK, şirketler topluluğuna özel, kolay personel yönetim çözümleri sunar. Özlük dosyalarından izinlere kadar birçok bilgiyi personel kartları üzerinden takip etmenizi sağlar. Eğitim yönetimi modülü, personel eğitimlerini planlamanıza, oluşturmanıza, saklamanıza ve raporlamanıza olanak tanır. Ücretsiz mobil uygulamalar ile her an İnsan Kaynakları süreçlerinizi kontrol altında tutabilirsiniz.
Finans yönetimi modülü, personelinizin tüm finans süreçlerini yasal çerçeve içinde yöneterek cezai işlemlerden kaçınmanıza yardımcı olur. 360 derece performans değerlendirme ve anket yönetimi modülü, performans ölçümleri yapmanıza ve personel performansını izlemenize olanak tanır. Vardiya yönetimi modülü, vardiya sistemini etkin ve hatasız bir şekilde planlamanıza olanak sağlar. İşe alım yönetimi modülü ile aday kaynağını başvurudan eleme ve işe alım aşamasına kadar her adımda takip edebilirsiniz. İşe alım yönetimi ile doğru işe, doğru personeli atama sürecinizi yönetebilirsiniz.