İşletmenizi Büyütmenin Anahtarı
B2B (Business to Business), firmadan firmaya yapılan e-ticaretin öncüsü VegaGrup Yazılım tarafından geliştirilen Vega B2B ile iş süreçlerinizi optimize edin, satışlarınızı artırın! Türkiye’nin en yaygın kullanılan e-ticaret modellerinden biri olan B2B, işletmeler arasında hızlı ve güvenilir ticaretin kapılarını aralar.
Vega B2B Nedir? B2B, bir işletmenin kendi bünyesinde veya farklı firmalar arasında gerçekleşen e-ticaret modelini ifade eder. Vega B2B, alıcı ve satıcı firmaları aynı platformda bir araya getirerek online ticaretin avantajlarını sunar. Fiyat sunma, teklif alma-verme gibi işlemler, bu platformda kolaylıkla gerçekleştirilebilir.
Neden Vega WebSipariş? Vega B2B’nin benzersiz kampanya ve kupon uygulamaları, satışlarınızı arttırmanıza yardımcı olur. Personel modülü, çalışanlarınızın işlerini daha organize bir şekilde yapmasını sağlar. Mail ve SMS modülü, anlık olarak gelişmelerden haberdar olmanızı sağlar. Mobil cihazlara uyumlu arayüzü, istediğiniz zaman sistem üzerinden işlemleri gerçekleştirmenize olanak tanır.
Vega B2B İle Neler Yapabilirsiniz?
- Kullandığınız ERP programındaki mevcut kullanıcılara hesap açabilirsiniz.
- Vega WebŞipariş üzerinden yeni üye veya şube tanımlayabilirsiniz.
- Güncel stokları görüntüleyebilir, sipariş oluşturabilirsiniz.
- Sipariş geçmişinizi inceleyebilir, kampanya ve kuponları takip edebilirsiniz.
- Iyzico entegrasyonu ile internet üzerinden ödeme yapabilir ve bakiyenizi artırabilirsiniz.
- Çoklu dil desteği ile yurtdışı müşterilere hizmet verebilirsiniz.
Vega B2B’nin Faydaları:
- Dilediğiniz an sipariş verebilme özgürlüğü.
- Gelişmiş filtreleme ve arama araçları ile hızlı stok bulma.
- Grafik raporlar ile en çok ve en az talep edilen ürünleri gözlemleme.
- Kampanya ve kuponları kolayca takip etme.
- Kampanya bitimine yakın uyarı mekanizması ile fırsatları kaçırmama kolaylığı.
Vega B2B İle Personel ve Yönetici Avantajları:
- Atanan cariler için tüm işlemleri tek bir platformda gerçekleştirme.
- Nakit, visa, çek ve senet tahsilatlarını takip etme.
- Görevleri takip etme ve tamamlama yeteneği.
- Performans değerlendirmesi için işlerin zamanlamasını takip etme.
- Notlar alarak düzenli bir çalışma ortamı oluşturma.
Vega B2B İle Yöneticilerin Yetenekleri:
- Kullanıcı yönetimi.
- Stoklar ve siparişlerin yönetimi.
- Tahsilat yönetimi.
- Modern ERP ve grafik raporları ile detaylı analiz.
- Görevlendirmeler, rotalar, notlar ve diğer önemli işlemlerin yönetimi.
- Kampanya ve kupon oluşturma.
- Modüler sistem ayarları ve SMS/Mail grupları yönetimi.
Vega B2B, işletmenizin dijital dönüşümüne liderlik eder ve her ölçekteki işletmenin ticaret potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için güçlü bir çözüm sunar.