Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Aradığınızı bulmanızı sağlayacak kelimeyi girin ve gerisini bize bırakın.
 

VEGA B2B

Vega B2B

İşletmenizi Büyütmenin Anahtarı

B2B (Business to Business), firmadan firmaya yapılan e-ticaretin öncüsü VegaGrup Yazılım tarafından geliştirilen Vega B2B ile iş süreçlerinizi optimize edin, satışlarınızı artırın! Türkiye’nin en yaygın kullanılan e-ticaret modellerinden biri olan B2B, işletmeler arasında hızlı ve güvenilir ticaretin kapılarını aralar.

Vega B2B Nedir? B2B, bir işletmenin kendi bünyesinde veya farklı firmalar arasında gerçekleşen e-ticaret modelini ifade eder. Vega B2B, alıcı ve satıcı firmaları aynı platformda bir araya getirerek online ticaretin avantajlarını sunar. Fiyat sunma, teklif alma-verme gibi işlemler, bu platformda kolaylıkla gerçekleştirilebilir.

Neden Vega WebSipariş? Vega B2B’nin benzersiz kampanya ve kupon uygulamaları, satışlarınızı arttırmanıza yardımcı olur. Personel modülü, çalışanlarınızın işlerini daha organize bir şekilde yapmasını sağlar. Mail ve SMS modülü, anlık olarak gelişmelerden haberdar olmanızı sağlar. Mobil cihazlara uyumlu arayüzü, istediğiniz zaman sistem üzerinden işlemleri gerçekleştirmenize olanak tanır.

Vega B2B İle Neler Yapabilirsiniz?

  • Kullandığınız ERP programındaki mevcut kullanıcılara hesap açabilirsiniz.
  • Vega WebŞipariş üzerinden yeni üye veya şube tanımlayabilirsiniz.
  • Güncel stokları görüntüleyebilir, sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Sipariş geçmişinizi inceleyebilir, kampanya ve kuponları takip edebilirsiniz.
  • Iyzico entegrasyonu ile internet üzerinden ödeme yapabilir ve bakiyenizi artırabilirsiniz.
  • Çoklu dil desteği ile yurtdışı müşterilere hizmet verebilirsiniz.

Vega B2B’nin Faydaları:

  • Dilediğiniz an sipariş verebilme özgürlüğü.
  • Gelişmiş filtreleme ve arama araçları ile hızlı stok bulma.
  • Grafik raporlar ile en çok ve en az talep edilen ürünleri gözlemleme.
  • Kampanya ve kuponları kolayca takip etme.
  • Kampanya bitimine yakın uyarı mekanizması ile fırsatları kaçırmama kolaylığı.

Vega B2B İle Personel ve Yönetici Avantajları:

  • Atanan cariler için tüm işlemleri tek bir platformda gerçekleştirme.
  • Nakit, visa, çek ve senet tahsilatlarını takip etme.
  • Görevleri takip etme ve tamamlama yeteneği.
  • Performans değerlendirmesi için işlerin zamanlamasını takip etme.
  • Notlar alarak düzenli bir çalışma ortamı oluşturma.

Vega B2B İle Yöneticilerin Yetenekleri:

  • Kullanıcı yönetimi.
  • Stoklar ve siparişlerin yönetimi.
  • Tahsilat yönetimi.
  • Modern ERP ve grafik raporları ile detaylı analiz.
  • Görevlendirmeler, rotalar, notlar ve diğer önemli işlemlerin yönetimi.
  • Kampanya ve kupon oluşturma.
  • Modüler sistem ayarları ve SMS/Mail grupları yönetimi.

Vega B2B, işletmenizin dijital dönüşümüne liderlik eder ve her ölçekteki işletmenin ticaret potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için güçlü bir çözüm sunar.

VEGA B2B Neler Yapar?

B2B NELER YAPAR? (ÜYELER & ŞUBELER)

  • Kullandığınız ERP programındaki mevcut kullanıcılara hesap açabilirsiniz.
  • VEGA WebŞipariş üzerinden yeni üye veya şube tanımlayabilirsiniz.
  • Güncel stokları görüntüleme.
  • Sipariş oluşturma.
  • Sipariş geçmişini görüntüleme.
  • Kampanya ve kupon takibi.
  • Bakiye görüntüleme
  • ERP’den; Cari ekstre raporu, Stok raporu, Açık ve kalan sipariş raporu görüntüleme.
  • Websipariş’in detaylı grafik raporlarını görüntüleme
  • Iyzico modülüne sahip WebSipariş’ler için Iyzico ile kolay tahsilat yapma.

B2B FAYDALARI (ÜYELER & ŞUBELER)

  • Dilediğiniz anda telefondan, tabletlerden ve bilgisayardan sipariş verebilme.
  • Sipariş verme ekranındaki gelişmiş filtreleme ve aramaaraçları sayesinde dilediğin stoğu kısa bir sürede bulabilme.
  • En çok ve en az verilen ürünlerle ilgili grafikler.
  • Kampanyaları ana ekrandan rahatça takip edebilme.
  • Kampanya bitimine yakın uyarı mekanizması sayesinde fırsat ürünlerinden yararlanma kolaylığı.

B2B NELER YAPAR? (PERSONEL)

  • Üyelerin ve Şubelerin yapabildiği tüm işlemleri kendisine atanan cariler için yapabilme (sipariş verme, bakiye görüntüleme vb.)
  • Kendisine atanan cariler için nakit, visa, çek ve senet tahsilat alabilme ve aldığı tahsilatların durumunu görüntüleyebilme (carinin çek riski veya ortalama riskine göre bağlı olarak uyarı mekanizması)
  • Kendisi için oluşturulmuş rotaya görüntüleyebilme ve rotayı tamamlandı olarak işaretleyebilme
  • Admin tarafından kendine atanan görevleri görebilme, bu görevlere revize isteme ve tamamlandı olarak işaretleyebilme
  • Herhangi bi cariyle ilgili yada genel notlar alabilme ve bu notlara anımsatıcı ekleyebilme

B2B FAYDALARI (PERSONEL)

  • Kendine atanmış carilerin tüm işlemlerini tek bir platform üzerinden yapabilme
  • Yapması gereken işleri ve gitmesi gereken müşterileri Anka WebSipariş Sayesinde kolayca takip edebilme
  • Yaptığı işlerin zamanlaması ve tamamlanmasına bağlı olarak performansının değerlendirilebilmesi
  • Notlar alıp onlara müşteri ve alarm kurabilmesi sayesinde kendisine düzenli bir çalışma ortamı yaratabilme

B2B NELER YAPAR? (ADMIN -YÖNETICI)

  • Kullanıcı Yönetimi
  • Stoklar & Siparişler
  • Tahsilat Yönetimi
  • Modern ERP ve Grafik Raporları
  • Görevlendirmeler & Rotalar & Notlar
  • Kampanya & Kuponlar
  • Modüler Sistem Ayarları
  • Sms ve Mail Grupları
VEGA B2B Broşür
Vega Yazılım - VEGA B2B Broşürü

Başlıca Vega B2B Kullanıcıları

Önceki
Sonraki
Bize Yazın
Yardıma ihtiyacınız var mı?
Merhaba,
VEGA B2B ile ilgili daha detaylı bilgi almak ister misiniz? Hemen bize yazın...